PolskiEnglish

 

Silniki Drukuj

Do motolotni i samolotów ultralekkich oferujemy różne wersje silników Rotax:

rotax 503 rotax 582
rotax 912 Rotax 914

ROTAX 503

ROTAX 503 UL-DCDI jest silnikiem 2-suwowym 2-cylindrowym, chłodzonym powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 34 kW (46,5 KM - wersja jednogaźnikowa) lub 37 kW (49,6 KM - wersja dwugaźnikowa).

ROTAX 582

ROTAX 582 UL. - DCDI jest silnikiem 2-suwowym 2-cylindrowym, chłodzonym cieczą z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 48 kW (64,4 KM).

ROTAX 912

ROTAX 912 UL-2, UL-3 i UL-4 jest wolnossącym silnikiem 4-suwowym 4-cylindrowym, chłodzonym cieczą i powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy 80 KM lub 100 KM.

Wersja UL 2
do stosowania ze śmigłami nastawnymi na ziemi lub sterowanymi elektrycznie.

Wyposażenie podstawowe:
- integralny reduktor i = 2,27
- rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem
- podwójny układ zapłonowy
- układ antyzakłóceniowy fal radiowych R.F.I.
- regulator napięcia/prostownik
- dwa gaźniki
- komora rozprężna cieczy chłodzącej
- króćce układu wydechowego
- zbiornik oleju z przewodami i filtrem oleju
- pompa cieczy chłodzącej
- dwa czujniki temperatury głowic cylindrów
- czujnik temperatury oleju
- czujnik ciśnienia oleju

Wersja UL 3
do stosowania ze śmigłami nastawnymi hydraulicznie.

Wyposażenie podstawowe jak dla silników w wersji 2; dodatkowo wyposażony w:
- napęd hydraulicznego regulatora obrotów śmigła
- sprzęgło przeciążeniowe przekładni reduktora

Wersja UL 4
do stosowania ze śmigłami nastawnymi na ziemi.

 Wyposażenie podstawowe jak dla silników w wersji 2; dodatkowo wyposażony w:
- wał przekładni umoźliwiający konwersję silnika do wersji 3.

ROTAX 914

ROTAX 914 jest turbodoładowanym silnikiem 4-suwowym 4-cylindrowym, chłodzonym cieczą i powietrzem z podwójnym elektronicznym systemem zapłonowym o mocy startowej 100 KM lub 115 KM.

Reduktory:

Reduktor TYP "B"
- przełożenie i=2,24 lub 2,58
- maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 3.000 kg cm2

Reduktor TYP "C"
- przełożenie i=2,62 lub 3,00 lub 3,47
- maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 6.000 kg cm2

Reduktor TYP "E"
(z integralnym rozrusznikiem elektrycznym)
- przełożenie i=2,62 lub 3,00 lub 3,47
- maksymalny masowy moment bezwładności śmigła 6.000 kg cm2 

 


start
newsy
motolotnie
SkyRanger
silniki
śmigła
ośrodek szkolenia lotniczego
kompozyty
o firmie
okazje nowe/używane
linki
projekt INNOTECH
zapytania ofertowe
- - - - - - -
kontakt
dojazd
szukaj
galeria
Polski feed RSS dla motolotnie.pl

 
Joomla Design By Be Professional Networks gronowy widget